آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

سونوگرافی

1392/11/27 14:26
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

*27/11/92*

* 7 ماه و 7 روز * * ٣٢هفته و ٣روز*

عزیز مامان الان که دارم برات مینویسم از سونوگرافی میام.

هم خوشحالم هم ناراحت.

خوشحالم دکتر گفت سالمی و به سر هستی.دیگه به پا نیستی و یکی از آی دی های زایمان طبیعی رو دارم.

ناراحتم چون واسه دیدنت لحظه شماری کردم ولی بخاطر اینکه خیلی شلوغ بود نشد ببینمت.

در ضمن دختر پس اون تو داری چیکار میکنی ها!؟ چرا وزنت بجای اینکه ١٨٠٠باشه ، یک ١٧٩٨بود؟تازه باید از ١٨٠٠بیشتر میبودی چون سه روز از ٣٢هفته م گذشته.الکی مامان ضعیف شده؟!مگه نگفتم هر چی لازم داری از من بکش،الکی بی جون شدم؟!

دختر خوبی باش خوب بخور.میخوام تپل موپول باشی مامانی.

امروز تا خوابیدم رو تخت به دکتره گفتم همچنان دختره؟زد زیر خنده گفت یعنی چی؟گفتم هیچی خواستم مطمئن شم بس که میگن پسره.گفت صبر کن نگاه کنم،آره دختره سالمم هست.

خدایا شکرت،برای یچه ی سالمی که بهمون هدیه کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)