آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

خوبیم!

1392/11/23 12:50
نویسنده : مامانی
121 بازدید
اشتراک گذاری

*٩٢/١١/٢٣*

*٧ ماه و 3 روز **٣١هفته و ٦ روز*

عزیز مامان برای فشارم که دکتر رفتم گفت چیز مهمی نیست ولی برای وزنم نگرانم کرد.

من وقتی بارداری شدم ٦١ بودم،بخاطر تهوع شدیدی که داشتم ٥٧ شدم والان که دارم برات مینویسم ٦٣ هستم.فقط دو کیلو اضافه کردم.از لحاظ ظاهری هیچ تغییری نکردمو فقط یه شکم کوچولو دارم.دکتر بخاطر وزنم نگران بود.برای همین بخاطر اینکه مطمئن بشه من و تو مشکلی نداریم،برای من آزمایش تیروئید نوشت برای تو سونو.من آزمایشمو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداشتم باید شنبه سونو برم که مطمئن شیم وزنت نرماله و مشکلی نداری.هرچند که مطمئنم همینم هست چون تازه سونو دادم و وزنت نرمال بوده.

قربونت برم الهی دلم برای به آغوش کشیدنت داره پر میکشه.

وقتی دکتر برام سونو مینویسه یه ذوقی میکنم که میتونم برم ببینمت.

خیلی خیلی نی نی خوبی هستی مامانی.اصلا مامان رو اذیت نمیکنی.ماشالله همیشه در حال جنب و جوشی.از اینطرف به اون طرفم شکمم میری.دختر انگار اصلا خواب نداری.بعضی وقتها اینقدر به پوست شکمم نزدیک میشی که فکر میکنم الاناست از شکمم بزنی بیرون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)