آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

تو بهترینی

1392/10/3 19:25
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

*٠٣/١٠/٩٢*

*٥ماه و ١٣ روز*

آیلین م،دختر گلم چند روزیه بازم شکم درد دارم گه گاهی هم نافم و دور نافم تیر میکشه.تو بارداری طبیعیه ولی اطرافیانم برام خیلی ناراحتن وقتی میشنون درد دارم.

دیشب بابایی میگفت آیلین اذیت میکنه؟

گفتم نه،قربونش برم تا حالا بهترین بوده.اصلا مشکلی نداشتم.این دردا ضعف و مشکل خودمه نه دخترم.

نمیدونم چرا هر کس که میگه نی نی ت اذیتت میکنه بهم برمیخوره.چون برام بهترین بودی و هستی . خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم همه چیز داره نرمال پیش میره.

اینارو نوشتم اگه روزی بهت گفتن مامانو اذیت کردی بدونی اینطور نبوده،من خوبه خوبم.بهتر از این نمیشم.

خیلی دختر آروم و ماهی هستی.اینقدر خوب و آروم هستی که تو این شرایط به بچه ی دوم و سوم هم فکر میکنم.

آیلینم،دختر ماه مامان،جیگر گوشه م عاشقتم.برای فصل بهار،واسه ی به آغوش کشیدنت لحظه لحظه ها رو میشمورم.دلم آب شد برای دیدن صورت ماهت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)