آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

سونوگرافی

1392/9/25 15:11
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

٢٤/٠٩/٩٢

*5 ماه و 4 روز *

سونوی قبلی که انجام دادم بهم گفته بود ٩٠درصد نی نی دختره.ولی من ته دلم شک داشتم. حتی میترسیدم لباس صورتی بگیرم!ولی مامانمو بابا علی مطمئن بودن دختره.

دیروز رفتم سونوگرافی که دیگه مطمئن شیم.و هم اینکه بتونیم راحت تر خرید کنیم.

٣ساعت تو سونوگرافی معطل شدم تا بالاخره نوبتم شد.

گفت نی نی یه دختر سالمه.قربونت بره مامان.تا شنیدم تا خود شب ذوق زده بودم.

اسم هایی که ما انتخاب کردیم برای دختر آیلین(نامی ترکی و به معنای هاله ی ماه) و ایلیا (نامی عربی و از القاب حصرت علی)( ایلیا رو انتخاب کردم تا دوتا علی داشته باشم.)

همیشه حتی تا قبل از این سونو با اسم آیلین صدات میکردیم و باهات حرف میزدیم.

آیلین مامان از وجودت خیلی خوشحالم .تو فرشته ی شادی و امید منی.

راستی مامانی تو سونو وزنتو هم نوشته بود.

من هفته ٢٢ هستم باید ٤٠٠-٤٥٠ گرم باشی.توپولوی مامان تو ٥٤٥ گرم هستی.

از هفته ٢٠ به بعد دارم لگد هاتو حس میکنم.قربونت برم یه بار هم سکسه کردی.

راستی خیلی بابایی هستی.تا صدات میکنه آیلین به تکون خوردن میوفتی،مامان هر چی نازتو میکشه باهات حرف میزنه اصلا تکون نمیخوری ولی با صدای بابا زود عکس العمل نشون میدی.

تا برای زهرا تعریف کردم گفت شک نکن دختره که اینقدر لوسو باباییه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)