آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

حالم خوبه

1392/8/8 19:00
نویسنده : مامانی
89 بازدید
اشتراک گذاری

92/05/30

سه روز تموم هیچی تو معده م نمی موند.نه غذا نه میوه نه حتی آب

خیلی بهم فشار اومد زنگ شدم به مطب دکتر گفتم مرتب تهوع دارم چیکار کنم؟

گفت برو قرص ب ٦ بگیر بخور اگه خوب نشدی بیا ویزیت شو.

خداروشکر از دیروز دیگه شدم همون الهام سابق،سرحال و پر انرژی.دیگه داشتم میمردم بخدا.تازه دیروز رفتیم کت دادگستری حسابی شنا کردم و خوبو سرحال بودم.

عزیزم،جیگر گوشه م همش نگران بودم به تو فشار بیاد،همش میترسیدم چون چیزی تو معده م نمیمونه ویتامین بهت نرسه.

عزیزم مامانی و بابایی خیلی دوستت دارن.

بابایی همش نگرانته.تا یه آخ میگم بدو میاد ببینه چیزیم شده؟! حسابی کمک دستم شده و نگران تر از همیشه برای سلامتی من و تو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)