آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

بزرگ شدی مادر

1393/11/10 23:57
نویسنده : مامانی
111 بازدید
اشتراک گذاری

*10.11.93* *23:46*

*10 ماه و 1روز*

دختر قشنگم همچنان منتظر دندونتیم.اخه بعضی وقتها اذیتت میکنه.

یهو تغییر کردی با خودم بازی میکنی خودتو میخوابونی زمین غلت میخوری.با بالشت بازی میکنی.خودتو روش پرت میکنی.دستتو روی یه اسباب بازی میزاری تو حالت چهار دست و پا بعد هل میدی و حرکت میکنی.

چند شب پیش بهت گفتم گنجشکه میگه جیک و جیک و جیک.کلی جیک جیک کردم برات تا یاد گرفتی.حالا میگم گنجشکه میگه ؟ تو هم جیک جیک میکنی برام.

شیرین بودی شیرین تر شدی.کلی کار قشنگ انجام میدی.

یادت دادم پی پی میگی البته پ با کسره.معنیشو نمیدونی ولی خیلی قشنگ میگی.

یه مدته با انگشت همش اشاره میکنی.

زمان ایستادن روی پاهات بیشتر شده و دیرتر میوفتی.

پری روز یه صحنه ی عجیب ازت دیدم.که اصلا اندازه سنت نبود!رفتی تو طاقچه ی اتاق خواب وعروسک گاو بزرگ مامانو انداختی تو نی نی لای لای که زیر طاقچه بود سر گاو رو نازی کردی و براش جعجعه ی نی نی لای لای رو تکون دادی!

دوست دارم از حالا حسابی باهات کار کنم.واسه همین یه عالمه بازی فکری یهو با هم برات خریدم.که تا سن 5سالگی بی نیازت میکنه.فعلا داری با برج قورباغه بازی میکنی که هزار ماشالله خیلی زود باهاش یاد گرفتی و خیلی دوستش داری.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)