آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

اولین حسادت و راه رفتن

1393/11/16 9:19
نویسنده : مامانی
136 بازدید
اشتراک گذاری

*15.11.93* *22:00*

*10ماه و 6روز*

عزیز دلم دیشب واسه اولین بار حسادت کردی.رفته بودیم خونه دوستای آرام که مشهدی هستن و پایگاه زندگی میکنن،ریحانه دخترش 6ماه از شما کوچیکتره.مامان شهناز بغلش کرده بود شما اول خیره شدی بودی بعد سریع رفتی طرفشو سعی کردی خودتو جای ریحانه تو بغلش جا بدی.وقتی هم من ریحانه رو بغل کردم با نق اومدی سریع پیشم سرپا شدی و خودتو همش حل میدادی تو بغلم اخرم گریه ت گرفت و مامان ریحانه دخترشو از تو بغل برد که من شما دردونه ی مامان رو بغل کنم.

امروز ظهر جای بابایی رو تخت دراز کشیده بودم شما وارد اتاق شدی،دستتو به تخت گرفتیو تا پیش من با راه رفتن خودتو به من رسوندی.

تا لباس میپوشیم تند تند دد میگی و میخوای بغلت کنیمو ببریمت بیرون.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)