آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

30 روزگی

1393/2/13 1:33
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

*٨.٢.٩٣*

*30 روز و 7 ساعت و ٥٠ دقیقه *

٣٠روز گذشت،تو داری بزرگ و بزرگ تر میشی.شیرینو شیرین تر میشی.هر روز خودتو بیشتر از روز قبل تو دلمون جا میکنی.قربونت برم خیلی خوبی,خیلی خوب,تو بهترین دختر روی زمینی, بهترینی بهترین ...

همش تو خونه آرومی,همچنان فقط برای شیر و پوشک گریه میکنی.فقط زمانی که نفخ شکمت شدید میشه نق زدنت هات شروع میشه.

امروز یاد گرفتی بالاخره گریه کنی!!! آره مامان,شاید عجیب یا خنده دار باشه ولی تا حالا همش باز ناز‌!‌ کمی گریه میکردی. کوتاه و با صدای آروم,خودت زودی آروم میشدی و دوباره شروع میکردی.

ولی امروز بلند و طولانی جندین بار گریه کردی.بابایی با تعجب گفت گریه هم بلده !

الان کنارم خوابیدی.همه ی کارهامو کردم و اومدم نت گردی,ظاهرا باز نفخ داریو همش نق میزنی و کمی بعد خودت آروم میشی,همش خودتو کش و قوس میدیو صداهای عجیب غریب در میاری,صداهایی مثل استارت و ترمز ماشین!

مامانی اینقدر خوبی که به بابایی همش میگم یکی دیگه از این نمونه میخوام!

هر چی تو بارداری میگفتم من یه نی نی دیگه هم میخوام,همه میگفتن بزار به دنیا بیاد وقتی نتونستی یه خواب راحت بری پشیمون میشی هیچ,به حرفتم خنده ت میگیره. ولی اینقدر خوبی که همچنان یه نی نی دیگه میخوام,فقط اون روزی که دور از جونت داشتی خفه میشدی از داشتن یکی دیگه پشیمون شدم چون خیلی داغون شدم, از اون روز هم بخاطر اینکه ترسیده بودم شیرام کم شده و مجبورم بهت شیرخشک بدم.

دخترم یادت باشه هیچ وقت ازت خسته نمیشم,هیچ وقت بدتو نمیبینم.تو واسه ی من همیشه خوب و بهترینی. از تمام لحظه لحظه با تو بودن لذت میبرم. از شب تا صبح بیدار بودن بالای سرت لذت میبرم. از داشتنت از خنده هات از گریه هات از نق زدنت از همه چی,هر چی که به تو مربوط بشه لذت میبرم و برای داشتنت روزی هزار هزار مرتبه خداروشکر میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)