آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

80روزگی

1393/3/27 18:52
نویسنده : مامانی
108 بازدید
اشتراک گذاری

*27.3.93* *18:43*

*2 ماه و 18 روز* * 80روزگی*

آیلینم یه هفته ای میشه که داری مامان و بابا رو اذیت میکنی.دیگه دارم خسته میشم از این وضعی که درست کردی.

شب ها ساعت 3-4 میخوابیدی ولی امیدی بود که 2-2:30 خوابت بگیره؛این یه هفته ای که گذشت شما ساعت 3:30-4 با اشک و التماس خوابت میبرد،اینقدر خسته میشم و حالم بد میشه که میدمت دست بابایی، اون میخوابونت.آخه من از ساعت 12:30-1در تلاشم برای خوابوندنت.

داشتم میگفتم شما 3-4 میخوابی،4-5ساعت بعدش برای شیر بیدار میشی.بعدش میخوابی و یه ساعت یه ساعت (برای شیر) بیدار میشی تا ساعت 1-2 ظهر.بعدش همش در حال نق زدن و چرت 5دقیقه ای هستی تا 3-4 شب.آخه چطور عصر و غروب درست و حسابی نمیخوابی؟چرا مثل قبل آروم سرجات نمیمونی؟

دیگه خسته شدم از این وضع،تورو خدا کمی وقت بهم بده خودمو ببینم!بشو همون آیلین آروم خودم،نق نزن.چرت نزن،درست بخواب.

میگم خسته م چون کسر خواب دارم.چون گردنمو کمرمو دستام درد میکنن.میگم خسته م چون دیگه به کارای خونه نمیرسم.وگرنه هنوزم همون دختر گل و دوست داشتنی خودمی.میدونم این مرحله ایه که باید بگذره.میدونم تا اذیت نباشی نق نمیزنی.الان که دارم مینویسم مثل روزای دیگه همش تو بغلمی و نق میزنی!!!

 

راستی دارم تلاشمو میکنم شیر خشک رو کم کنمو بیشتر از شیر خودم تغذیه شی. تا حالا یه قوطی شیرخشک برای 4روزت بوده الان یه هفته گذشته ولی هنوز تموم نشده.

فردا نوشت:

مامان دورت بگرده الهیییییییییییییییییییییییییییییییی

عزیز دلم همون روز که برات نوشتم بد شدی دیگه خوب شدی . شدی همون آیلین آروم خوووووووودم. قربونت برم الهیییییییییی نازنین دخترم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)