آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

75روزگی

1393/3/22 17:44
نویسنده : مامانی
82 بازدید
اشتراک گذاری

*22.3.93* *17:25*

* 2ماه و 13 روز* * 75 روزگی*

دختر عزیزم،روز به روز داری بزرگ و بزرگ تر،شیرین و شیرین تر میشی.

هنوز کمر و گردنتو کامل محکم نشدنو نمیتونی خوب نگه داری.

مامان کاش دیگه موهات در بیان.خیلی نازی،خیلی خوشگلی. ولی این کم موییت رو اعصابمه!!! الان میفهمم مامانم چقدر اذیت شده، آخه من از تو هم کمتر داشتم.هر جا میرم همه دورم جمع میشن و قربون صدقه ت میرن و از خوشگلیت میگن.دیروز یکی این وسط گفت آخییییییییییی کچلههههه .میخواستم بگم کوچیکی منو ندیدی که به دخترم میگی کچل.

عزیزم وقتی شیر میخوای تو گریه ت میگی: م (م با کسره) بعد دستتو محکم تند تند میکوبی به سینه م. وقتی هم شیر میخوری دستتو مرتب باز و بسته میکنی تا سینه م یا یقه لباسم یا موهام دستت بیاد. بعدش سفت میگیریش وقتی دستتو باز میکنم گریه میکنی.یا اینکه وقتی شیرتو خوردی سرجات میزارمت آرومی تا دستتو باز میکنم گریه میکنی. فکر کنم بهت آرامش و حس امنیت میده.چون من کوچیک که بودم شب دست خاله نسرین رو میگرفتم که بخوابم و نترسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)