آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

اغون

1393/3/8 18:05
نویسنده : مامانی
102 بازدید
اشتراک گذاری

*93.03.8* *18:02*

*1ماه و 30روز* *61روزگی*

آیلینم بالاخره امروز ساعت 13:30 اولین اغون درست و حسابی رو گفتی.

از صبح که بیدار شدی همش میخندی و غوو غووو میکنی منم با وجود اینکه دیشب دیر خوابیده بودم و حسابی خوابم میومد بیخیال خواب شدم و هر ثانیه هر لحظه با خنده هات غش و ضعف رفتم.

همش میخندیدی و غوغو میکردی.ااااا میگفتی.تا اینکه بالاخره یه اغوون واضح گفتی.نمیدونی چه حس خوبی بود شنیدنش,دلم میخواست درسته قورتت بدم!!!بخوووورمت.!!

دیشب مامان مامانم میگفت بهش زعفرون بده که بخنده,تو دلم کلی خندیدم گفتم نمیدونه دخترم جز خنده کار دیگه ای بلد نیست.نمیدونه روز و شب با خنده ش دلم مامان و بابا رو آب میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)