آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

40روزگی

1393/2/18 10:00
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

*18.2.93*

*1 ماه و 9 روز و 23 ساعت و 5 دقیقه* *40 روز*

عزیزم دیروز خیلی خیلی آروم بودی در حدی که واقعا نگرانت شدم.

بابا علی دیروز ظهر میگه الهام انگار واقعا قرآن و دعاهایی که خوندی اثر کرده خیلی ماشالله آروم و صبوره.

دیروز عصر مامانم خونمون بود گفت الهام فکر کنم رعایت غذایی رو آرامش بچه تاثیر داره.فست فود, چیپس و پفک و چیزای مضر دل و روده ی بچه رو اذیت میکنه تو خیلی مراعات کردی الانم که شیر میدی نمیخوری فکر کنم تاثیر ایناست که آیلین آرومه.

دختر گلم از هر چی که باشه خدارو شاکرم که همچین نعمت بزرگی مثل تو بهم داده.عزیزم خیلی دوستت داریم.

یه چند روزی بود که بابام میگفت مامانش میخواد بیاد خونتون,ولی یا من نبودم یا خونه بابا بودم.بالاخره پری روز که خونه بابا بودم اومدن,بابا بزرگم میگه الهام مرتب آیلین رو پیشمون بیار دلمون,که ما نگردیم ببینیم کجایی بیایم دنبالت.دلمون براش تنگ میشه.عزیزم خیلی خیلی مامان بزرگ و بابا بزرگم دوستت دارن.با این که پیرن ولی واسه دیدنت اومدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)