آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

(*◕‿◕)مینویسم برای پاره ی تنم(*◕‿◕)

203 روزگی وچهار دست و پا×نشتن

1393/7/27 16:25
نویسنده : مامانی
131 بازدید
اشتراک گذاری

*93.07.27* *16:05* یک شنبه

*6ماه و 18روز* *204روزگی*

عزیز دلم دیروز ظهر دو سه قدم چهار دست و پا رفتی،عصر هم همینطور.تا اینکه شب دیدیم خانوم یاد گرفته و دیگه سینه خیز نمیره.

دیشب پستونکتو گذاشتم دهنت.بعد از 6ماه و نیم یادت اومده بخوریش!تا حالا کجا بودی؟!

بهت آب لیمو شیرین و آب هویج میدم و با اشتیاق میخوری.باید سیب بگیرم اب سیب هم بهت بدم.

واست با سیب زمینی و هویج و برنج سوپ درست میکنم.ظاهرا تا حالا که دوست داشتی.

یه مدته حریره و فرنی نمیخوری.دهنتو سفت میکنی!فکر میکنم بخاطر دندونته که نمیخوری.

تو روروئکت حرکاتت بیشتر شده و بیشتر میتونی حرکتش بدی.

صداهای مداوم از خودت در میاری و سعی میکنی با اون حالت باهامون حرف بزنی.اووووووم اووووووووو. دهنتو سفت میبندی سعی میکنی یه چیزی بگی با صدااا و چشماتو میبندی و زود باز میکنی.

حس میکنم داری به شدت وابسته م میشی!خداکنه حسم اشتباه باشه چون اونطور هم من اذیت میشم هم تو.همش میای سراغمو میخوای بغلت کنم.

دیگه میشه گفت میشینی.خیلی زمان میبره تا بخوای بیوفتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)